Video.

Je kan niet meer zonder

Je kunt geen social media kanaal of nieuwsplatform meer openen zonder video tegen te komen. En dat is niet voor niets! Van bedrijfsvideo of recruitmentvideo, tot animatie of mini documentaire, wij helpen je.

Help mij met video

Een greep uit ons video werk

2

Your title goes here...

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Hoe wij je hierbij helpen?

Video is een prachtige manier om aandacht te trekken en jouw verhaal op een aantrekkelijke manier te vertellen. Maar hoe bepaal je nou wat de ideale vorm is? Een bedrijfsvideo, een mini documentaire, een uitleganimatie of toch een instructievideo. De mogelijkheden zijn eindeloos! Wij helpen je om de juiste vorm te vinden, passend bij jouw doel.

Voor ieder budget een passende video
Welk type video voor jouw organisatie het meest geschikt is, hangt af van de doelstelling maar ook het budget. Hoe groter het budget, hoe meer mogelijkheden. Toch betekent dat niet altijd een betere video. Het gaat er immers om dat de video zijn doel dient. Door slim te kijken naar de doelstelling én het budget, vinden we eigenlijk altijd een passend concept.

Interactieve video? Yes, we do!
Je ziet het steeds meer, een video waarin je zelf kiest welk onderwerp je wil bekijken. Handig als je veel te vertellen hebt maar niet alles relevant is voor iedere kijker. Er zijn verschillende platforms waarmee je interactieve video kunt publiceren, wij helpen je graag bij de inrichten en natuurlijk het realiseren van de video’s zelf!

Denk ook aan social snippets
Oftewel, korte video’s van maximaal 15 seconden die het goed doen op social media. Deze in combinatie met langere video’s waarin je jouw verhaal goed kunt vertellen, werken uitermate goed in jouw campagnes. Met meerdere korte video’s enthousiasmeer je mensen voor jouw merk, met de lange video op jouw website overtuig je ze. Kortom, ga je voor een full-funnel campagne? Dan zorgen wij voor full-funnel videomateriaal.

Benieuwd hoe video voor jouw organisatie kan werken? Ik denk graag met je mee!

* Nieuw * LinkedIn profiel video!

Heb jij m al? De LinkedIn-profielvideo? Dit is de video die direct gaat spelen als iemand jouw profiel bezoekt. Kijk maar eens hiernaast, of check de LinkedIn pagina van Floor of Takis even. Waarom je deze WIL hebben? Omdat video zoveel meer van je laat zien dan alleen een foto. En mensen vormen hun eerste indruk al binnen 30 seconden. Die LinkedIn-profielvideo is dus precies lang genoeg om jouw profielbezoeker maximaal te beinvloeden tijdens het vormen van zijn eerste indruk van jou.

Hulp nodig om jezelf goed op camera te krijgen? Claim direct jouw plek tijdens onze volgende studiodag die volledig in het teken van LinkedIn-profielvideo’s staat.

De juiste vorm voor jouw video kiezen is één, maar zorgen dat de juiste mensen deze ook zien, is ‘a whole different cookie’. Gelukkig hebben we ook daar ervaring in!

Ik wil video! Maar ik weet niet hoe..?

Overweldigd door alle mogelijkheden? Heel erg logisch! Als we één ding zeker weten, is dat een standaard oplossing niet bestaat. Daarom kijken we bij iedere videowens opnieuw wat het doel is dat je wil bereiken met jouw video, binnen welk tijdspad dit moet gebeuren en binnen welk budget we moeten blijven. Samen met jou vinden we de vorm die het beste past. Wat dit ook is, we beloven je een unieke video waar ook wij weer trots op kunnen zijn!

Wat is het verschil tussen een nieuwsitem en een bedrijfsfilm?

Wat is het verschil tussen een nieuwsitem en een bedrijfsfilm?

In een nieuwsitem breng je verslag uit van wat er op dat moment is. In een bedrijfsfilm vertel je het verhaal dat jij wil vertellen. Een heel andere benadering met een heel ander resultaat. verder lezen

Eu-HEM tweejarige master

Eu-HEM tweejarige master

Een master volgen in Oslo, Bologna, Innsbruck EN Rotterdam? In twee jaar een master volgen die echt hele gave perspectieven biedt? verder lezen

Je eigen content maken of toch een contentbureau inschakelen?

Je eigen content maken of toch een contentbureau inschakelen?

Iedere marketing- en marketingcommunicatie afdeling is er druk mee: content maken. Het lijkt allemaal zo simpel (zeker voor de niet-marketeers om je heen): even een stukje content maken. Van het ‘even’ in elkaar zetten van een flyer tot het ‘even’ schrijven van een social post. verder lezen

Infomedics animatie

Infomedics animatie

Wat doet Infomedics eigenlijk en wat kan je van ze verwachten? Animatie biedt dan echt de perfecte uitkomst! verder lezen

Erasmus University Rotterdam

Erasmus University Rotterdam

Risicoverevening? Het optimaliseren van het achterliggende model? verder lezen

Infomedics animatie

Infomedics animatie

Soms zijn processen vanuit organisatie lastig uit te leggen. Animaties bieden dan echt de perfecte uitkomst! verder lezen

Wetenschappelijk onderzoek Saffier in de spotlight

Wetenschappelijk onderzoek Saffier in de spotlight

De Wetenschappelijke Onderzoeks Commissie (WOC) van Saffier is onderdeel van het Universitair ... verder lezen

Infomedics, interne videopresentatie

Infomedics, interne videopresentatie

In een 35 minuten durende video heeft Infomedics haar interne organisatie uitgelegd hoe de ... verder lezen

Stenendijk in Hasselt

Stenendijk in Hasselt

Hoe verstevig je een eeuwenoude dijk, op duurzame wijze, zonder dat de omwoners en het nabij ... verder lezen

Eu-HEM: Videoserie voor én door internationale studenten

Eu-HEM: Videoserie voor én door internationale studenten

Om toekomstige masterstudenten een indruk te geven van het internationale studentenleven ... verder lezen

Hermit Coastal Gin voor jouw perfecte cocktail

Hermit Coastal Gin voor jouw perfecte cocktail

Je zit in lock-down en bent dus doomed om jouw perfecte cocktail thuis te maken. Daar bedacht ... verder lezen

Aquaspark: team video

Aquaspark: team video

Voor Aquaspark maakten we een korte video waarin het team zichzelf voorstelt aan ... verder lezen

De Nieuwe Ludgerusschool in Soest

De Nieuwe Ludgerusschool in Soest

Deze leuke basisschool in Soest-Zuid staat voor een aantal grote veranderingen. Belangrijk dus ... verder lezen

Intercel: marketingplan

Intercel: marketingplan

Intercel hielpen we in het opzetten van het marketingplan 2023. Een plan dat aansluit op de ... verder lezen

Eu-HEM tweejarige master

Eu-HEM tweejarige master

Een master volgen in Oslo, Bologna, Innsbruck EN Rotterdam? In twee jaar een master volgen die ... verder lezen

ABN Masterclasses

ABN Masterclasses

Infomedics organiseert jaarlijks samen met o.a. ABN Amro masterclasses voor tandartsen die hun ... verder lezen

To whom ever this may concern

To whom ever this may concern

In opdracht van STET filmde we dit indringende portret van Onias Lansveld waarin hij zijn ... verder lezen

4 tools om je leven als contentmaker makkelijker te maken

4 tools om je leven als contentmaker makkelijker te maken

Contentmaker, stiekem zijn we het allemaal wel eens. We mailen, appen, fotograferen, filmen en ... verder lezen

Locatieviedeos Saffier

Locatieviedeos Saffier

Hoe zien de verzorgingshuizen van Saffier er eigenlijk van binnen uit? Wat zijn de verschillen ... verder lezen

Infomedics animatie

Infomedics animatie

Wat doet Infomedics eigenlijk en wat kan je van ze verwachten? Animatie biedt dan echt de ... verder lezen

Wat is het verschil tussen een nieuwsitem en een bedrijfsfilm?

Wat is het verschil tussen een nieuwsitem en een bedrijfsfilm?

In een nieuwsitem breng je verslag uit van wat er op dat moment is. In een bedrijfsfilm vertel ... verder lezen

Tha boutique flavour; dit is waarom je hem wil hebben!

Tha boutique flavour; dit is waarom je hem wil hebben!

Uhhh, wat?? Soms heb je gewoon wat meer tekst nodig om uit te leggen wat je nou eigenlijk ... verder lezen

Contentmarketing: wat is het?

Contentmarketing: wat is het?

Iedereen heeft het erover ‘contentmarketing’ maar wat het is het eigenlijk? En belangrijker, ... verder lezen

Marketingjaarplan bullshit? Zeker niet!

Marketingjaarplan bullshit? Zeker niet!

De jaarplan-tijd is alweer een tijdje bezig. Over het algemeen staat het vierde kwartaal in ... verder lezen

Storytelling, wat is het en hoe begin je ermee?

Storytelling, wat is het en hoe begin je ermee?

Storytelling, iedereen heeft het erover maar wat is het nou eigenlijk? En nog belangrijker, ... verder lezen

Eu-HEM: website en vormgeving

Eu-HEM: website en vormgeving

Voor de European Masters in Health Economics and Management, ontwikkelden we een nieuwe ... verder lezen

Infomedics ondernemersportret

Infomedics ondernemersportret

Voor de masterclasses ondernemen die Infomedics i.s.m. ABN Amro organiseert, maakten we dit ... verder lezen

Bomendag met ASSA ABLOY Entrance Systems

Bomendag met ASSA ABLOY Entrance Systems

Voor onze opdrachtgever ASSA ABLOY Entrance Systems mochten we mee op bomenplantdag! Samen met ... verder lezen

AAES: Recruitment concept, website en content

AAES: Recruitment concept, website en content

Voor ASSA ABLOY Entrance Systems (hierna ASSA ABLOY) ontwikkelden wij een compleet nieuwe ... verder lezen

Kloppnd

Kloppnd

De ambities van Richard, vertaald naar een sterke propositie en passende merknaam, waren het ... verder lezen

Video ondersteuning bij Saffier

Video ondersteuning bij Saffier

Met drie prachtige video's, stal Saffier de show tijdens het online evenement "De ... verder lezen

Erasmus University Rotterdam

Erasmus University Rotterdam

Risicoverevening? Het optimaliseren van het achterliggende model? verder lezen

Edin dental academy

Edin dental academy

Edin is een van de grootste en meest professionele opleiders binnen de dentale wereld in ... verder lezen

het Haags Herinneringsatelier

het Haags Herinneringsatelier

Het atelier roept herinneringen op en zorgt voor gespreksstof. In het atelier worden wekelijks ... verder lezen

Installatiemonteur worden?

Installatiemonteur worden?

ASSA ABLOY Entrance Systems is op zoek naar installatiemonteurs. We maakten twee portretten ... verder lezen

Toe aan een nieuwe website? Zo vind je een webbouwer die bij je past.

Toe aan een nieuwe website? Zo vind je een webbouwer die bij je past.

De kogel is door de kerk: je gaat voor een nieuwe website. Tof! Maar hoe pak je dat nou aan? ... verder lezen

Geerlings & Benard

Geerlings & Benard

Van portfolio website naar professionele Wordpress site met eigen vormgeving. Alles om ... verder lezen

Domus Nostra huisband – Saffier

Domus Nostra huisband – Saffier

In Domus Nostra wonen mensen met het syndroom van Korsakov. Het is een kleinschalig woon- en ... verder lezen

Motus: conceptontwikkeling oude school

Motus: conceptontwikkeling oude school

De oude school aan de Beatrijsstraat in het Haagse Moerwijk krijgt een nieuwe bestemming. In ... verder lezen

Urban Deltas corporate story

Urban Deltas corporate story

Urban Deltas strijdt voor een gezonde waterkwaliteit in onze stedelijke omgeving. Met hun ... verder lezen

AAES: interim marketingmanager

AAES: interim marketingmanager

Voor ASSA ABLOY Entrance Systems nam Floor alle marketingwerkzaamheden over bij het vertrek ... verder lezen

Haal meer uit je videobudget met deze 5 tips

Haal meer uit je videobudget met deze 5 tips

Wie aan marketing en branding doet, en wie doet dat nou niet, kan anno 2023 niet meer zonder ... verder lezen

8 regels voor het creatieve proces

8 regels voor het creatieve proces

Een kijkje in het tweekoppig brein. Iedere klus en het ondernemerschap zelf, vragen iedere dag ... verder lezen

Je eigen content maken of toch een contentbureau inschakelen?

Je eigen content maken of toch een contentbureau inschakelen?

Iedere marketing- en marketingcommunicatie afdeling is er druk mee: content maken. Het lijkt ... verder lezen

Infomedics animatie

Infomedics animatie

Soms zijn processen vanuit organisatie lastig uit te leggen. Animaties bieden dan echt de ... verder lezen

Interne marketing, een must om talent vast te houden

Interne marketing, een must om talent vast te houden

Volgens het UWV* wisselden 1 op de 5 werknemers afgelopen jaar van baan. Dat is 20%! Reden ... verder lezen

Royal Ballet

Royal Ballet

Samen met de Dutch Don't Dance Division maakte we tijdens de lockdown in 2021 een prachtige ... verder lezen

5 redenen om video toe te voegen aan jouw recruitmentstrategie

5 redenen om video toe te voegen aan jouw recruitmentstrategie

Recruitment, oftewel, mensen werven voor jouw team. Het is een hot topic. Nu er al een tijd ... verder lezen

IGNE, van marketingplan naar content

IGNE, van marketingplan naar content

In het marketingplan liggen de ambities vast, met sterke content helpen we IGNE om de ambities ... verder lezen

Patiënt Ervarings Verhalen

Patiënt Ervarings Verhalen

Een nieuw logo, een passend kleurenpallet, goed leesbare typografieën en designelementen die ... verder lezen

Edin Dental Academy

Edin Dental Academy

Van marketingjaarplan en toffe video's tot wekelijkse social media content, voor Edin doen we ... verder lezen

Welk URL registreer je?

Welk pakket heb je nodig?

9 + 3 =

Wat opdrachtgevers ons zoal vragen

Waar moet ik zakelijke video’s over maken?

Over jouw organisatie en wat jullie bezig houdt natuurlijk! Laat zien hoe jullie werken, laat collega’s vertellen waar ze warm van worden en ga bij klanten langs om ze te laten vertellen wat jullie voor ze betekenen. Meer ideeën nodig? Trek even aan de bel, wij hebben er plenty!

Waarom is het belangrijk om een script te maken?

Het maken van een script dwingt je om vooraf goed na te denken over het doel van de video. Voor wie maak je de video en wat wil je ermee bereiken? Vervolgens kun je bepalen welke boodschap je aan de kijker wil meegeven. Zo waarborg je dat je de juiste dingen (laat) filmen en zorg je dat je je doel bereikt.

Moet je een script altijd helemaal uitschrijven?

Nee hoor, dat hangt helemaal van de video af. Ga je voor een video waarin je verschillende mensen een verhaal laat vertellen? Schrijf het script dan vooral niet helemaal uit. Laat mensen het verhaal in hun eigen woorden doen, dan krijg je het mooiste (en meest geloofwaardige) resultaat.

Werk je met een voice-over of animatievideo? Dan is het wel essentieel om het script woord voor woord uit te schrijven. 

Wij kunnen je uiteraard helpen bij het schrijven van jouw script.

Waar moet ik op letten bij het selecteren van een videobedrijf?

Is er een klik? En snappen ze waarom je video nodig hebt? Kun je op beide volmondig ja zeggen, dan ben je al een heel eind.

Een goed videobedrijf helpt je om scherp te krijgen waar je video precies voor inzet, wat voor een soort video(‘s) daarbij hoort en hoe je zorgt dat de video door de juiste mensen wordt gezien. Natuurlijk spelen kosten ook een rol maar een goede partner kan je voor verschillende budgetten helpen en snapt ook hoe jouw budget (klein of groot) maximaal inzet.

Wat is de ideale lengte voor een video?

Die bestaat niet! Dus laat je vooral niet gek maken door berichten als ‘zorg dat je video niet langer dan 1,5 minuut is’. Natuurlijk is het goed om jouw boodschap kort en krachtig over te brengen maar kort, korter, kortst is niet altijd beter. Sommige onderwerpen verdienen nou eenmaal meer tijd. En eerlijk is eerlijk, als mensen echt geïnteresseerd zijn in jouw video, kijken ze die extra minuten echt wel :).

Hebben jullie ook een eigen studio?

Nee. Zo houden wij de kosten voor onze opdrachtgevers laag en blijven we flexibel. Wij draaien het liefst bij onze klanten op locatie. Zo houden we feeling bij wie jij bent en wat je doet. Is het toch nodig om in een professionele studio te draaien? Dan huren we die op het moment dat het nodig is op de plek die voor jou handig is.

Ik wil zelf video's maken, kunnen jullie me opweg helpen?

Jazeker. We snappen dat het niet altijd haalbaar is om voor iedere video een professional in te schakelen. Daarom geven wij je graag de handvatten om zelf aan de slag te gaan. Denk aan een video training, of het gezamelijk ontwikkelen van een concept waarbij we jou richtlijnen meegeven voor de video’s die je zelf maakt. We kunnen je ook alleen helpen in de montage zodat jij op onze aanwijzing zelf kunt filmen.

0/5 (0 Reviews)