De grootste accufabriek in Europa
Daar gaat Intercel de komende jaren voor. Accu’s die ontworpen én gemaakt worden in Nederland voor heel Europa. Bij deze ambitie hoort niet alleen een waanzinnige fabriek (waarvan de bouw in volle gang is) maar ook een gedegen marketingplan. Met het marketingplan waarborgen we:
- dat we weten wat er in de markt speelt
- dat het aanbod hierop aansluit
- dat er consequent wordt gebouwd aan een sterk merk
- dat potentiële medewerkers weten waarom Intercel ‘the place to be’ is
- dat alle belangrijke stakeholders weten wat Intercel ze te bieden heeft
- dat medewerkers super trots blijven op hun werkplek
- en dat we precies weten welke projecten en campagnes hier in 2023 voor nodig zijn.
In twee sessies naar een praktisch uitvoerbaar plan
Met Intercel hebben we in twee sessie van beide een dagdeel, boven gehaald wat er speelt, wat de ambities zijn en hoe we dit in een praktisch uitvoerbaar plan konden gieten. Hoewel wij een raamwerk boden voor het plan, heeft de marketingafdeling het plan zelf geschreven. Essentieel voor het laten slagen van het plan. Nu het marketingplan staat, gaan we over tot de uitvoer. In samenwerking met de marketing- en communicatiemedewerkers, gaan we de juiste content ontwikkelen die nodig is om bovenstaande te bereiken.
Leren van andere organisaties
Bij Intercel staat marketing nog in de spreekwoordelijke kinderschoenen. Het belang van goede marketing wordt absoluut gezien maar hun eigen werkwijze zijn ze nog aan het vormgeven. Onze ervaring binnen andere organisaties helpt Intercel dan ook om hun eigen weg te vinden terwijl ze zich laten inspireren door onze ervaring.