Blogs.
Wat wil je leren?
Ontwikkelingen binnen marketing, video en web gaan snel en inspiratie is overal. Maar hoe hou je het nou allemaal bij? In onze blogs delen we onze kennis en proberen we je praktische handvatten te geven om zelf aan de slag te gaan met marketing, video en web.
Waar wil jij meer over leren?
Soms weet je het wel maar is het fijn om concrete handvatten te krijgen om kennis toe te passen. Zo ook voor marketing, video en web. Zoek op onderwerp of laat je lekker inspireren door ons laatst geschreven blog maar ga in ieder geval lekker zelf aan de slag! Kom je er niet uit, dan vertrouwen we erop dat je ons wel weet te vinden.
Tha boutique flavour; dit is waarom je hem wil hebben!
Uhhh, wat?? Soms heb je gewoon wat meer tekst nodig om uit te leggen wat je nou eigenlijk bedoelt met ‘de boutique voor marketing, video en web’ oftewel, ‘tha boutique flavour’. Want het klinkt heel fancy, maar wat bedoelen we hier nou eigenlijk mee?
Toe aan een nieuwe website? Zo vind je een webbouwer die bij je past.
De kogel is door de kerk: je gaat voor een nieuwe website. Tof! Maar hoe pak je dat nou aan? Je hebt ongetwijfeld in je hoofd waaraan jouw nieuwe website moet voldoen. Je wil immers niet zomaar een nieuwe website.
4 tools om je leven als contentmaker makkelijker te maken
Contentmaker, stiekem zijn we het allemaal wel eens. We mailen, appen, fotograferen, filmen en posten ons suf. Daarnaast zijn er wereldwijd een kleine 2 miljard websites waar content voor gemaakt wordt. Jup, dat betekent dat 1 op de 4 mensen in theorie een website beheert. Tijd dus om een paar slimme (gratis!) tools met je te delen om het maken van mooie, zakelijke, content te vereenvoudigen.
8 regels voor het creatieve proces
Een kijkje in het tweekoppig brein. Iedere klus en het ondernemerschap zelf, vragen iedere dag weer creativiteit. Hoewel de creativiteit natuurlijk uit onze office knalt, blijft het een proces dat niet altijd even goed te sturen is.
Storytelling, wat is het en hoe begin je ermee?
Storytelling, iedereen heeft het erover maar wat is het nou eigenlijk? En nog belangrijker, hoe laat je het voor jouw merk werken? Letterlijk vertaald is storytelling niet meer dan ‘verhalen vertellen’. In de praktijk is het echter veel meer dan dat. Het is een krachtige tool waarmee organisaties beleving toevoegen aan hun boodschap om mensen echt te raken.
Al onze blogs lezen?
We proberen regelmatig nieuwe blogs voor je te schrijven om je steeds weer te kunnen inspireren. Omdat een lange lijst nou eenmaal niet zo mooi staat, hebben we een archief waar je de rest van ons werk vindt.
Tha boutique flavour; dit is waarom je hem wil hebben!
Uhhh, wat?? Soms heb je gewoon wat meer tekst nodig om uit te leggen wat je nou eigenlijk bedoelt met ‘de boutique voor marketing, video en web’ oftewel, ‘tha boutique flavour’. Want het klinkt heel fancy, maar wat bedoelen we hier nou eigenlijk mee?
Toe aan een nieuwe website? Zo vind je een webbouwer die bij je past.
De kogel is door de kerk: je gaat voor een nieuwe website. Tof! Maar hoe pak je dat nou aan? Je hebt ongetwijfeld in je hoofd waaraan jouw nieuwe website moet voldoen. Je wil immers niet zomaar een nieuwe website.
4 tools om je leven als contentmaker makkelijker te maken
Contentmaker, stiekem zijn we het allemaal wel eens. We mailen, appen, fotograferen, filmen en posten ons suf. Daarnaast zijn er wereldwijd een kleine 2 miljard websites waar content voor gemaakt wordt. Jup, dat betekent dat 1 op de 4 mensen in theorie een website beheert. Tijd dus om een paar slimme (gratis!) tools met je te delen om het maken van mooie, zakelijke, content te vereenvoudigen.
8 regels voor het creatieve proces
Een kijkje in het tweekoppig brein. Iedere klus en het ondernemerschap zelf, vragen iedere dag weer creativiteit. Hoewel de creativiteit natuurlijk uit onze office knalt, blijft het een proces dat niet altijd even goed te sturen is.
Storytelling, wat is het en hoe begin je ermee?
Storytelling, iedereen heeft het erover maar wat is het nou eigenlijk? En nog belangrijker, hoe laat je het voor jouw merk werken? Letterlijk vertaald is storytelling niet meer dan ‘verhalen vertellen’. In de praktijk is het echter veel meer dan dat. Het is een krachtige tool waarmee organisaties beleving toevoegen aan hun boodschap om mensen echt te raken.
Al onze blogs lezen?
We hebben natuurlijk heel veel werk gemaakt de afgelopen tijd. Benieuw naar al ons werk in marketing, video en web? Of meer inspiratie op te doen, neem een kijkje in ons archief.
Zelf aan de slag met marketing, video en web? Doen! De kunst zit hem in het stroomlijnen van alles wat je doet.
Toe aan een volgende stap? Wij helpen je graag
Je website staat, je brengt regelmatig verhalen over jouw merk naar buiten en misschien doe je iets met video, dan ben je al heel ver! Maar volhouden en jezelf blijven verbeteren, is niet eenvoudig. Gelukkig zijn wij er om je te helpen. Laat ons weten waar jouw uitdaging ligt.