Van merkstrategie naar direct inzetbare website en huisstijldocumenten
Kloppnd is een modern administratie & belasting belastingkantoor dat begin 2021 is opgericht door Richard. Bij de start van zijn onderneming, hielpen wij Richard met het neerzetten van een merkstrategie. Door vooraf goed na te denken over zijn propositie, konden we snel tot een passende merknaam komen die past bij zijn groeiambities.
Voor Kloppnd hebben we het volgende gedaan:
- Propositie
- Merknaam
- Logo
- Huisstijl: kleurenpalet, typo en vormentaal
- Website: ontwerp, bouw en copy (teksten dus)
- Visitekaartjes
Hieronder een greep uit het eindresultaat. Zien hoe alles echt werkt? Neem dan ook even een kijkje op www.kloppnd.nl (daarna wel terugkomen hè?!).
Merkstrategie
Hoewel Richard alleen is gestart, groeit zijn business snel. Het is dus niet de vraag óf hij zijn team gaat uitbreiden maar wanneer. Voor ons belangrijk om te weten bij het ontwikkelen van het merk. De merknaam laat ruimte voor een groter team net als de vormgeving van de website waar de nadruk ligt op vormentaal en niet op de mens Richard. De vormgeving leent zich uitstekend om in de toekomst in te zetten voor campagnes. Kortom, een goede basis, passend bij het budget van een startende ondernemer en helemaal toekomst-proof!
Logo, vormentaal en kleurgebruik
Website
Alles komt samen op www.kloppnd.nl. Een eenvoudige one-pager waar potentiële klanten snel zien waarvoor ze terecht kunnen bij Richard. De betrouwbare en frisse uitstraling geven bezoekers een indruk van de mens achter Kloppnd. Aangevuld met de heldere propositie, staat Kloppnd als no-nonsense partner op het gebied van administratie en belasting.
Naast de realisatie van de website, schreven we alle copy voor Kloppnd. Zo kon Richard zich richten op de 100 andere dingen die moesten gebeuren bij de oprichting van Kloppnd.