Stockfotografie van je eigen mensen

Mooie fotografie op je website en in campagnes is onmisbaar. Toch grijpen veel organisaties snel naar stockfotografie. Een gemiste kans! Met ASSA ABLOY ontwikkelden we een concept om hun cultuur te uiten via echte, professionele fotografie.

Oplossing

We ontwikkelden eerder het concept ‘Welke deur open jij’. Om dit concept verder kracht bij te zetten, was professionele fotografie van hun eigen mensen essentieel. Want wie kunnen nou beter laten zien en vertellen wat ASSA ABLOY ze brengt als werkgever dan hun eigen medewerkers?

In twee volle dagen zetten we zowel een aantal monteurs als hun kantoorpersoneel op de foto. Daarnaast interviewden we 10 mensen om hun ASSA-verhaal boven te halen. Want wat heeft ze op hun werkplek gebracht en wat houdt ze hier?

De verhalen zijn te lezen op www.welkedeuropenjij.nl/deurverhalen. Hier bewonder je trouwens ook de prachtige fotografie die we samen met Francis realiseerden.

Team Tweekoppig

Floor, Takis, Francis, Monique

Team opdrachtgever

Machteld en collega's

Aanpak

Discovery sessie

Projectmanagement

Fotohoots

Nabewerking

Conceptontwikkeling

Fotohoots

Oplevering

Copywriting

Wil je dit ook?