Recruitment website 'welke deur open jij?'
Oplossing
Samen met het marketing team ontwikkelden wij de campagne ‘Welke deur open jij’. Een campagne waarin we echte verhalen centraal stellen van mensen uit het eigen team. Gebaseerd op een gefundeerde uitvraag, ontwikkelden wij een rete snelle website met als voornaamste doel mensen enthousiasmeren en overtuigen om te solliciteren.
Met een look en feel die grotendeels lijn ligt met de corporate ASSA ABLOY vormgeving, stralen we autoriteit uit. De eigenwijze tweaks in het design geven de eigenheid van de vestiging in Ede mee.
Functioneel is de website eenvoudig in beheer en volledig geoptimaliseerd voor goede vindbaarheid in Google.
Is de website nu klaar? Nee zeker niet. We werken doorlopen met het team van ASSA en Fingerspitz aan het optimaliseren van de website en creรซren van nieuwe content. Alles om precies die collega’s aan te trekken die passen bij de cultuur en die mee willen bouwen aan een duurzame toekomst in de wereld van toegangsoplossingen!