Recruitment website 'welke deur open jij?'

Potentiรซle collega's naar je vacaturewebsite halen 'kan iedereen'. Maar hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen je weten te vinden? En hoe overtuig je deze mensen vervolgens om daadwerkelijk te solliciteren? Voor ASSA ABLOY Entrance Systems ontwikkelden we een rete snelle vacaturewebsite met een verhaal dat past bij wie ze zijn.

Oplossing

Samen met het marketing team ontwikkelden wij de campagne ‘Welke deur open jij’. Een campagne waarin we echte verhalen centraal stellen van mensen uit het eigen team. Gebaseerd op een gefundeerde uitvraag, ontwikkelden wij een rete snelle website met als voornaamste doel mensen enthousiasmeren en overtuigen om te solliciteren.

Met een look en feel die grotendeels lijn ligt met de corporate ASSA ABLOY vormgeving, stralen we autoriteit uit. De eigenwijze tweaks in het design geven de eigenheid van de vestiging in Ede mee.

Functioneel is de website eenvoudig in beheer en volledig geoptimaliseerd voor goede vindbaarheid in Google.

Is de website nu klaar? Nee zeker niet. We werken doorlopen met het team van ASSA en Fingerspitz aan het optimaliseren van de website en creรซren van nieuwe content. Alles om precies die collega’s aan te trekken die passen bij de cultuur en die mee willen bouwen aan een duurzame toekomst in de wereld van toegangsoplossingen!

Team Tweekoppig

Floor, Takis

Team opdrachtgever

Machteld, Rowin, Julie (Fingerspitz)

Aanpak

Discovery gesprek

Conceptontwikkeling

UX ontwerp

Contentcreatie

Strategische sessie

UX ontwerp

Website bouw

Livegang

"We zijn super trots op wat we met elkaar hebben neergezet. En de eerste reacties op de nieuwe website zijn super positief! Op naar meer waardevolle sollicitaties."

Machteld de Vreugd

Wil je dit ook?