IGNE ontwikkelt digitale producten. Online platforms en apps dus. Ze gaan voor oplossingen waar gebruikers van houden en organisaties van groeien. Waar ze technische uitdagingen zien als mooie puzzels, ontbreekt het ze aan de tijd (en passie) om de wereld te vertellen hoe goed ze hierin zijn. Daarom worden ze door potentiële klanten nog wel eens verward met websitebouwers, niet echt wat ze willen zijn. Wij helpen ze bij het vertellen waar ze wel goed in zijn.
Contentcreatie: klantcases, blogs, webteksten, whitepapers, etc.
De marketingstrategie in een praktisch marketingplan: we hebben de positionering en ambities van IGNE vastgelegd en vertaald naar marketingactiviteiten. Op de korte termijn werkten we aan de juiste uitingen via de eigen kanalen zodat we op de lange termijn campagne kunnen voeren.
Quick wins voor de herpositionering: Het laden van het merk IGNE start op de eigen website en LinkedIn profielen van IGNE en haar co-founders. Content die we creëeren is later inzetbaar via social media.
Lange termijn ambities: Op de lange termijn focussen we de marketingactiviteiten op het aantrekken van nieuwe klanten. Naast de eigen kanalen, kijken we naar de inzet van externe kanalen als blogwebsites en andere relevante platform om kennis te delen. Hiervoor schrijven we doorlopend blogs op basis van de kennis van de experts van IGNE. Zo kunnen zij blijven doen waar ze goed in zijn.