Een start-up met een missie

Waar is de tijd gebleven dat we elkaar weer gewoon een handje hielpen? Niet omdat het moet, maar gewoon omdat het kan. Met een lamp ophangen of die bank naar binnen sjouwen bijvoorbeeld. Of wat dacht je van even samen de stoep vegen? Mier wil precies dit terugbrengen in de buurt. Zodat je je buren weer kent en kleine klusjes weer laagdrempelig gefixt worden.

Oplossing

Mier, opgericht door twee bevlogen ondernemers die de wereld weer een beetje liever willen maken. Iets wat in hun ogen heel vanzelfsprekend zou moeten zijn: elkaar een handje-bij geven. Hoe ze dit doen? Met hun door AI-gedreven app. Een app waarin je aangeeft bij welke klus je wel een handje-bij kan gebruiken. Én waarin je aangeeft als je wel eens een handje-bij wil geven.

Vraag en aanbod wordt automatische gematcht met behulp van AI. Vrager en helpen worden direct aan elkaar gekoppeld en iedereen wordt door Mier geverifieerd. Want je laat immers niet zomaar iedereen je huis binnen.

Marketingadvies en projectmanagement

Waar Mier binnenliep met de vraag om een uitgewerkt marketingplan voor ze te maken, liep het anders. Samen doken we hun vraag en gingen we tot de kern. De kern van wie Mier is en wat Mier in dit stadium echt nodig heeft. Het bleek projectmanagement vanuit onze marketingexpertise. Wij begeleidde ze naar het vinden van hun verhaal, selecteren van een websitebouwer en realiseren van de vormgeving.

Benieuwd waar Mier staat in hun reis? Check mier.app.

Team Tweekoppig

Floor, Takis, Marco

Team opdrachtgever

Mireille, Paul Robert

Aanpak

Discovery gesprek

Marketingsessie

Doorlopend marketingadvies

Projectmanagement

Debrief

Doorlopend marketingadvies

Wil je dit ook?