Tha boutique flavour; dit is waarom je hem wil hebben!

Uhhh, wat?? Soms heb je gewoon wat meer tekst nodig om uit te leggen wat je nou eigenlijk bedoelt met ‘de boutique voor marketing, video en web’ oftewel, ‘tha boutique flavour’. Want het klinkt heel fancy, maar wat bedoelen we hier nou eigenlijk mee?

Klein en exclusief, dat is onze boutique flavour.

  • Klein als in; we zijn met z’n tweeën, je werkt altijd met ons.
  • Exclusief als in; we maken voor iedere opdrachtgever iets bijzonders, geen massaproductie maar een marketingconcept, website of video die echt bij jou past

Oef, klinkt duur! I know, toch werken we voor (bijna) ieder budget. We snappen dat je jouw budget, hoe klein of groot het ook is, altijd zo effectief mogelijk wil inzetten. The sky is niet automatisch de limit als je meer te besteden hebt. Want ook ‘helemaal wild gaan’ betekent nog altijd dat de kosten wel in verhouding moeten staan tot de resultaten.

 

Boutique is ook, altijd werken met ons beiden

Dit betekent niet dat we ook daadwerkelijk alles samen doen. Want dat zou ons weer ‘duur’ maken en dat willen we nou juist niet. Het betekent wel dat we altijd elkaars sparringpartner en eerste lezer / kijker zijn. Zo verliezen we jouw doel niet uit het oog en zijn ‘de scherpe kantjes er al vanaf’ voordat we jou iets presenteren.

Is jouw uitdaging groter? Dan zit je met ons beiden aan (de virtuele) tafel. Waar Floor de details van jouw organisatie in de vingers probeert te krijgen om vervolgens weer uit te zoomen, denkt Takis al snel in creatieve concepten om jouw doel te behalen. Een gouden combinatie.

 

En grotere klussen dan?

Die doen we graag! Onze kracht zit juist in de strategische klussen die niet zijn opgelost met 1 flyer. Uitrafelen wat het probleem achter jouw vraag is, daar zijn we goed in. De oplossing zit hem vaak in het ontwikkelen van meerdere dingen. En daar helpen wij je natuurlijk ook bij.

Samen met onze vaste (freelance) partners, kunnen we uitvoer geven aan bijna alles. Heb je nou zelf al partijen waar je graag mee werkt? Dan zijn wij de spin in het web en het aanspreekpunt voor deze partij. Zo waarborgen we dat alles wat we doen, bijdraagt aan het concept.

Blablabla, dat doen toch alle bureaus? Veel wel ja, het houdt ons namelijk flexibel. Wat wij anders doen? We zijn er altijd eerlijk over. Daarom vind je alleen onze foto’s op de website en niet ons ‘team van freelancers’. Schakelen we iemand in voor jouw klus? Dan vertellen we je bijvoorbeeld dat Julia ons helpt aan toffe designs of Vincent alles op SEO voor jou checkt. Geen poespas maar klein en exclusief. Tha boutique flavour dus;-).

 

Budgetten, politieke spelletjes, verschillende stakeholders: we get you

Cause we’ve been there. Met beide een verleden bij grote(re) internationale organisaties snappen we goed dat jij meestal niet alleen beslist. Interne ambassadeurs creëren, inmasseren waarom veranderingen nodig zijn of collega’s omver blazen met een tof concept: wij staan naast je en helpen je om te shinen! Wij zijn trots als we jou kunnen helpen om de show te stelen met goede plannen en mooie uitwerkingen. Hoewel we graag in jouw schaduw opereren, vinden we het natuurlijk wel leuk als je ons vertelt welke resultaten jij hebt behaald.

 

Overtuigd dat jij ook toe bent aan ‘tha boutique flavour’? Stuur ons een berichtje, dan drinken we graag een vrijblijvend espressootje, cortadootje of flat white-je met je!

 

Geschreven door: Floor van Wakeren

19 mei 2022

Een overzicht van alles dat we schreven over marketing, video en web.

Wij werken in jouw schaduw, zodat jij kan shinen.

Verder lezen?

5 redenen om video toe te voegen aan jouw recruitmentstrategie

Recruitment, oftewel, mensen werven voor jouw team. Het is een hot topic. Nu er al een tijd meer vacatures dan werkzoekende zijn, is het niet verrassend dat het vinden van personeel voor veel organisaties uitdagend is. Hoe zorg je er dan voor dat jouw organisatie opvalt? En misschien nog wel belangrijker: hoe zorg je ervoor dat de juiste mensen solliciteren? Gebruik video! Nee het is niet ‘de holy grail’ maar helpen doet het wel en hieronder lees je waarom.

Lees meer

4 tools om je leven als contentmaker makkelijker te maken

Contentmaker, stiekem zijn we het allemaal wel eens. We mailen, appen, fotograferen, filmen en posten ons suf. Daarnaast zijn er wereldwijd een kleine 2 miljard websites waar content voor gemaakt wordt. Jup, dat betekent dat 1 op de 4 mensen in theorie een website beheert. Tijd dus om een paar slimme (gratis!) tools met je te delen om het maken van mooie, zakelijke, content te vereenvoudigen.

Lees meer